Veteranenbal 2024: “ode aan de feestneus”
Start kaartverkoop op 13 januari 2024

Terwijl het Peeënrijk zich heeft ondergedompeld in kerstsferen, komt ook carnaval langzaam maar zeker in zicht.

Het carnavalsmotto “we hebbe dur un nuske vur” is de Vereniging der Veteranen op het op het lijf geschreven. Dat het Peeënrijk “dur un nuske vur heeft” wordt ieder jaar bewezen op het Veteranenbal in een volgepakte Cammeleur. Al tientallen jaren stroomt de tent vol met dolenthousiaste feestneuzen.

Komende editie, op 10 februari 2024, zetten we al die feestneuzen in de spotlights en brengen we een “ode aan de feestneus”.

Naast een toegangskaart is die avond een feestneus “verplicht”. Voor de mooiste creaties zijn er uiteraard weer prachtige prijzen te winnen.

De kaartverkoop start op zaterdag 13 januari om 11.00 uur via het online ticketsysteem van
De Cammeleur op
www.decammeleur.nl. Wij adviseren van tevoren alvast een account aan te maken op de website. Per account kun je maximaal 4 kaarten à € 17,50 bestellen.

Wees er snel bij, want op is ook écht op!

Sinds 1984 organiseren de veteranen van de vereniging der veteranen een veteranenbal op zaterdagavond met Carnaval.