Het veteranenbal is uitgegroeid tot een ongekend populair evenement in het Peeënrijk. Helaas kent succes niet alleen maar voordelen en beseffen wij als organisatie dat we mensen moeten teleurstellen.
Iedereen zat om 11 uur massaal achter de computer. Helaas is na onderzoek gebleken dat er een storing is geweest bij iDeal. Bestellingen in het winkelmandje konden bij sommige mensen daarom niet worden betaald. Dit is buiten onze macht om en ervaren wij als erg vervelend. We hopen desondanks dat de 900 kaarthouders er 2 maart samen met ons een mooi feestje van maken!

De Cammeleur / De Vereniging der Veteranen.

.

Na een jaar afwezigheid is er op zaterdag 2 maart weer een uitverkocht Veteranenbal. De muzikale invulling van deze meezing-sensatie is weer in vertrouwde handen van onze vrienden van Feestband BAM! Met het thema "Op volle toeren" laten zij ook de nieuwe Cammeleur op haar grondvesten trillen.
Denk je aan "Op volle toeren", dan denk je aan de bekendste snor van Nederland, namelijk die van de peetvader van de Nederschlager Chiel Montagne.
Het is dan ook niet gek dat een snor die avond "verplicht" is. Uiteraard kan de meest originele rekenen op een prachtige prijs.

Veteranenbal 2019: dat zit wel snor!

veteranenbal poster 2019

Sinds 1984 organiseren de veteranen van de vereniging der veteranen een veteranenbal op zaterdagavond met Carnaval.